tisdag 30 november 2010

Dag 1..presentera mig själv.


Detta är då jag...Sara
Jag är 30 år fyllda i februari och är hur pigg som helst vissa dagar och vissa dagar kan jag se ut som jag gör på bilden under.

Jag är född med en ärrbildning på ena njuren som man inte visste om och som bebis fick jag e urinvägsinfektion som gjorde att jag blev njursjuk och fick reflux.
Upptäckte att mina njurar var illa ute när jag var 12 år.
Så hela mitt tonårsliv har varit bara massa åkande in och ut ur sjukhus.
i dagens läge så har jag dialys 4-5 dagar/vecka 6 timmar/gång.
Blev transplanterad -06 men det gick inte så bra, så jag hamnade i dialys igen -08.



Detta är Roger min snart älskade sambo.
Roger är 37 år och har sin son Hampus på 8 år.
Roger kom in i rätt läge i mitt liv och gör allt mkt mer lättare för både mig och min son.
Han får mig verkligen att känna mig älskad och betyder mycket för mig.
Att han kom in i mitt liv gjorde så att jag kunde se en ljusare framtid, livet känns inte lika tungt och dystert ut längre.
Ser fram emot att få leva livet tillsammans med denna mannen!


Detta är Hampus, Roger son som är 8 år
Han bor i Lund tillsammans med sin mamma, men vi träffar han till och från när han vill.
Vi åker ofta och kollar när han spelar hockey/fotbolls match.
En riktig liten skojare e han=)



Detta e Adrian "adde" min kära son.
Adde är 7 år gammal och är cp-skadad.
Adde földdes 3 månader för tidigt och vägde bara 1.102 gram.
Han fick tyvärr syrebrist och blev jätte sjuk.
Men i dagens läge så vet vi inget annat, det e jobbigt många dagar med allt sjukhusfarande och alla tragedier som kan infalla...men detta gör oss bara starkare.
Och Adde kan verkligen få mig att skratta, han e en rolig liten cp-knast...(ett kärleksfullt uttryck)
Adde betyder ALLT för mig och jag har verkligen blivit en stark individ tack vare min son. Han visar mig verkligen hur man kan överleva svåra tider genom att bara vara med honom. Jag vet ingen annan som e så stark som min lilla Adde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar