onsdag 3 november 2010

Körande hit å dit!

Idag har jag kört rundor, först stack jag till Lappis för att hämta alla Addes grejer.

Sen bard et av för att handla...måste införskaffa bananer nu när adde e hemma....fruktpausen i skolan e viktig..haha!!

Sen hämtade jag Add i skolan, han kände först inte igen mig, men när jag började prata så bleb han glad=)

Adde hade en tid i Lund till handkirurgen Ante kl 13...(trodde jag iaf)...så mormor följde med oss.

Fick reda när jag väl står i receptionen för att anmäla att Lunds sjukhus har gått ihopa med MAS....så Handkirurgin hade såklart flyttat till MAS.

Som tur e så hade Ante ingen mottagning efter oss...så det bar av till Mas direkt.

Bilden: Sitter i fikarummet...Adde fick emla på 2 ställen på sin arm som dom skulle sticka han med botox i.

Adde har fått dormicum och e hög som ett hus...skrattade åt allt.


Här sticker Ante nålarna med ström in i armen...sjuksköterskan ger stötar för att se att dom är i en sena....(mindrte trevligt).

Efter allt var färdigt så var klockan redan 16....så då stack vi och hämtade Roger på jobbet....sen bar det av till Burlöv center för att käka....då käkade såklart Roger, jag och Adde medans mormor fönstershoppade...det e hon bäst på=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar