söndag 7 november 2010

Gårdagen i bilder..

Igår var jag och Roger bjudan på middag i Jonstorp hos Mike och Elina.
När vi ändå skulle köra förbi Bjuv, så stack vi in våra huvuden på en kopp kaffe hemma hos Hans och Pernilla....Som sagt..dom e inte glada att få vara med på bild.
Nytillskottet Ebba åt majskrok.

Här har vi anlänt i Jonstorp...Jag fick en present av Elina....en ny scarfs...det tackar man för=)


Jag och Elina plus min nya scarfs, som Elina oxå hade i en annan färgton.


Elina donar i köket.


Här bjöds det på:
*tacogratäng
*tortillachips
*tortillabröd
*grönsakssallad
*salsasås
*guacamole
*köttfärs

Den eviga posen....standard!


Mike skulle såklart inte göra den posen....han e så originell=)

Mike blev på hugget för lite Rock n Roll i soffan.
Han e en rolig filur den där Mike...många skratt


Jag och Roger sa att vi Jättar hade kommit hem till lilleputtarna...och glassarna som bjöds till dessert med irish coffee var ju i miniformat...så söta.

Elina tycker det e roligt att bli fota=)


Senare på kväll/natt så bjöds det på ostbricka..:
*cheddarost
*vitlöksost
*brie
*Pikantost
*vitlöksoliver
*små mjukostar
*stark korv
*vindruvor.
Kvällen var verkligen ur trevlig som helst...
Måste säga att jag e mäktigt imponerad av Elina och Mikes kvälls meny=)
Dom fick oss verkligen att må bra och vara hur välökommnande som helst i deras fina hem.
TACK!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar