lördag 27 november 2010

dagen i bilder


Imorse stack jag och Roger och kollade på en bostadsrätt, direkt efter stack vi snabbt hem om en sväng till mamma och Jörgen.

Roger skulle ge mig en avhyvling med osthyveln....haha!!
Nu hyade jag nog varit dum igen..
Vid 12 tiden stack jag hem till Dorpan...hon gjorde naglar på mig...blev jättenöjd!!

Nagelbygge alà Dorp
Roger mobbar mig för mina morrontofflor...visst dom e jätte fula, men dom gör sin funktion=)
Nu ikväll blir det gottis till så mycket bättre kl 20.00.
Jag har fått upp advents bågarna och lite julpynt.
Såklart har jag inga ljus till min advents stake=(
Det blir till att införskaffa det imorgon innan Adde kommer hem.
Roger e lite skadad av sitt jobb, han införkaffade ett headset som han skulle använda till att snacka på sin skype med...tror nog det e struntprat....haha!! vill nog bara ha lurarna för att se märkvärdig ut här hemma=)

1 kommentar:

  1. KUl att du blev nöjd, men du kunde skippat kortet på¨mig HAHHA så jag snodde det

    SvaraRadera