lördag 20 november 2010

tröttare än tröttast

Idag var vi på hockey match i Helsingborg för att hejja på Hamus.
Väl där så tittade Mike, Elina och Liam förbi.
Efter matchen stack vi alla 6 till Ikea och käkade Lunch...måste säga att kan man komma billigare undan...149:- för 3 pers...
Bilden: Mike e trött på mitt fotande..haha!!! Liam har full kolla på omgivningen.

Elina tycker om att bli fotad...hon brukar fica till sig x-tra mkt när hon vett att hon ska träffa mig..hon brukar göra sig "blogg fin"..haha!!! gullig hon e=)

Hampus äter glass på Ikea....
Såklart blev det en tripp till Toys "r" Us, Hampus ville vissa ALLA saker han önskade sig till julklapp...och det visade sig att ALLA dessa julklappar kostar minst 700:- och uppått.

Väl hemma hos mig så blev det mys i addes fåtölj och spela spel...

Jag gjorde pannkakor till middag....poppis till tusen, men vilka ungar älskar inte pannkakor?
Både jag och Roger inser att vi e äldre nu...herregud vad vi e trötta.
Jag e inte van vid ett barn som kräver uppmärksamhet på ett normalt sätt om man kan uttrycka sig så. Man ska vara med på grejer och göra så mkt mer på en annan nivå.
Adde kräver mycket uppmärksamhet fast på sitt handikappade sätt.
Så både jag och Roger e som zombies just nu...snart blir det sängen.
Sammanfattningen måste jag säga att få umgås med Hampus gör mig till en bättre och förstående mamma till Adde....ser Adde fortfarande som en bebis, för hans utveckling e ju på det stadiet. Men när jag ser Hampus och vad han e kapabel till för att vara snart 8 år så tänker man mycket : tänk att adde skulle kunna göra det, det och det....
Men iaf, tycker det e kul och givande att få ta fram sin barnsliga sida med Hampus .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar