tisdag 9 november 2010

Malmö...i was there

Imorse stack jag till frissan och gjorde ljusa slingor..blev helnöjd.

Senare hade Adde tid på sväljröntgen kl 13 på MAS.
Fick reda på att all dryck även bubbelvatten åkte rakt ner i lungorna, ingen höjdare direkt.
Det blir förtjockningsmedel till ALL dryck...SUCK!

Efter vi var klara på MAS stack vi hem till Jörgen`s mamma eller mor som det heter för de gamla...haha!! och såklart Nisse hennes gubbe i Bunkeflostrand.
Mamma och Jörgen var där så vi stack förbi en runda och fikade.


När vi stack hem så åkte mamma med mig och Adde...så vi körde såklart inom XXXLUTZ..
HERREGUD!!! jag e i himmelriket när det gäller inredning.
Man blir helt sjuk.


Denna sängen e bara ett MÅSTE när jag och Roger flyttar ihopa...kostade BARA 3.999:-


Denna roliga hängmatta skulle Adde haft...kanske om han haft ett rum på 50kvm kanske.
Men den hade passat han perfekt!
När vi väl kom hem...kl 17.00 så var det stressigt...jag skulle hinna laga mat (flygande jakob), börja tvätta, och ge Adde mat innan Roger kom hem kl 18....haha!!!
IMPOSSIBLE...
men min kära mamma hjälpte gärna till...hon fixade med Adde och gav han mat.
TACK mamma!!!









1 kommentar:

  1. En sån gungmatta känns det som Adde bara MÅSTE ha asså.

    SvaraRadera