söndag 15 augusti 2010

kräftor=)

Igår var hur trevligt som helst.
Jag och "humlan" åt kräftor. Jag själv har ätit kräftor 1 gång förut.
Jag har en del problem med att "suga" av en kräfta..haha!!!
Är inte direkt förtjust i allt slabb..
Men "humlan" är expert, så han fick suga av mina kräftor=)
Kvällen slutade med magknip...kan bero på kolakulorna som vi har en tendens att stoppa i oss massor av!

Idag vaknade vi tidigt,,,eller rättare sagt tidigt för vissa och senare för andra...men vid 9.
Vi tog tåget in till Höör och fikade och gick på marknaden.
En helt underbar helg tillsammans med Humlan.
Nu startar allvaret igen..

3 kommentarer:

  1. Hahaa!! Ja du hade ju vissa problem med att suga på kräftorna..=) Sen att du kallar kräftornas ben för "tassar" är bara roligt..=)

    Men oavsett vilket så har det varit en helt underbar helg tilsammans med dig..*Kram*..

    SvaraRadera
  2. man suger inte av kräftor Sara.... det gör inte jag heller, räcker att äta det som ska ätas...resten e svinigt ISCH HAHA

    SvaraRadera
  3. Humlan: tack detsamma=)...och för mig kommer det alltid att vara "tassar"..haha!!
    Dorpan: nej, jag vet att det inte heter det...men tycker det låter roligare=)

    SvaraRadera