tisdag 17 augusti 2010

Tvättregler???

Så, då var kvällen kommen.
Har hunnit äta...(vitlökbiffar med potatisgratäng och sallad).
Efter det så duschade Adde och ner i bingen...jag fortsatte att tvätta...
jag har lite problem med en av mina alkoholiserade grannar...HAN tvättar när han inte ska tvätta, HAN röker i tvättstugan, Han tar upp tvätten från tvättstugan, men inte från torkrummet.
Så idag hängde det tvätt i torkrummet..UNDER MIN TVÄTTID!!!!
Och där hänger HANS äckliga kalsonger....jag vill inte ta i dom...det e FAN inte mitt jobb!
Så..nu fick jag ur mig det=)
Jag påbörjade en grej som jag ångrade rejält efter en stund....jag omorganiserade mina garderober i hallen.
Men nu e det gjort....

3 kommentarer:

  1. Det där ser riktigt riktigt gott ut..

    Och städa efter andras skit håller jag med om att det är inte så himla trevligt..

    SvaraRadera
  2. duktig =)
    Jag hade tagit en kvast o dratt ut/ner allt på golvet där det var skitigast HAHAHAH ja du vet ju hur jag gjort innan HAHAHHA

    SvaraRadera
  3. asså..man ser att du har gått restauranglinjen.

    SvaraRadera