söndag 22 augusti 2010

Lördagen..

I lördags så stack jag och min älskade Humla till Malmö för att gratta Rogers bror.
Vi åkte först till Lund för att fika med Rogers föräldrar, himla roliga föräldrar.
Känns alltid kul att komma så bra överens redan från start.
Vi stack vid 12 till Malmö , innan vi stack ut och åt blev det en runda på svågertorp med hela Familjen Andersson.
Vi åt på en jätte trevlig restaurang...tror den heter Buffèn som ligger i slottsstaden.
Jag och Roger tog Black and white.
De andra tog havstunga.
Himla gott och trevligt hade vi=)

Här e vi hemma i Lund hos Lennart och Lena och fikar innan vi stack hem.
Hela dagen gick åt, och det var en av de trevligaste lördagarna jag haft.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är det Söndag, och denna dagen har gått så snabbt.
Jag och Roger la oss vid 13 tiden, var så himla trötta. Vi vaknade id 16 tiden.
Sen stack Roger hem till sitt och jag hämtade Adde fnatt.
Sen har jag fått mkt gjort, tvättat, lagat mat, diskat, dsammsugit.
Adde sover som bara den.
Imorgon blir det Dialys, ochh på tisdag med. Full rulle...har en hel del att ta igen.
Tack Dorpan för fredagen och tack Humlan för resten av helgen=)

1 kommentar:

  1. Ja det var en underbar helg man fick tillsammans med dig hjärtat..*Kram*..

    SvaraRadera