tisdag 10 augusti 2010

Så jävla förbannad..

Jag blir tokig på detta....missade dialysen imorse...jag mår inte riktigt bra idag för att jag inte haft dialys....och e tvungen att ta igen det inatt...skulle precis starta skiten...helt dött!!!!
Vatten verket e helt stendött....kollade säkringen...nope inga problem där...

Då blir det katastrof imorgon bitti för mig...kommer inte må bra imorgon alls...mamma kommer hit kl 7 och tar adde så jag kan åka in och ha dialys på sjukan...jag fattar inte varför detta händer mig???

4 kommentarer:

  1. Det är ju fanken oxå asså!
    Men vi löste det ju bra ändå...o fixa adde är ju no problem.Han tyckte det var spännande att ta sig till fritids..bara flinade hela tiden.
    Men det var ju nåt nytt o det var ju kuligt klart.Jag skickar foto sen....
    Hoppas allt går bra för dig på sjukan nu,trots att det blir mindre dialys för dig idag o att teknikerna kommer direkt när du kommer hem o fixar så det funkar.
    Kram gumman o tänker på dig..

    SvaraRadera
  2. Allting löser sig hjärtat eller hur..=)
    Denna gången med..

    Man ska alltid försöka vara positiv men jag vet att ibland kan det vara svårt.

    Du mår mycket bättre som människa ifall man försäka vara positiv istället för att gå runt och vara negativ eller hur..

    *Kram*...

    SvaraRadera
  3. Humlan: ja såklart det e bättre att tänka positivt....men ibland e det Fan så svårt=)

    SvaraRadera