lördag 7 augusti 2010



Vilken fredagskväll/natt.
Jag och Dorpan räknade ut att vi hade varit tillsammans från 17-05...12 timmar av bara knasigheter.
Igår efter vi blev barnlediga stack vi till Coop och handlade lite mat, det blev grillad kyckling med potatissallad. (lättast).
Senare på natten stack vi till Malmö...efter många om och men var vi skulle?
Malmö, Lund, Helsingborg...tror to.m att Trelleborg och Kristianstad kom upp..haha!
Men vi tog det säkra före det osäkra
Det blev Swingan (jurassic park som vi kallar det).
Och det var verkligen Jurassic park...både jag och Dorpan blev chockade av synen av dessa urtidsgamla desperata fruntimmer.
Vi skrattade så mkt åt situationen att vi kunde bara vara där i 25 minuter.
Vi stack till närmsta ställe...Etagè.
Vi hade en trevlig och knasig kväll...men det kan ju inte bli något annat med oss i farten=)




3 kommentarer:

  1. Hahaha!! Urtidsgamla fruntimmer..=)
    Jag kan tänka mig att ni två skrattade väl så ni låg dubbla på golvet..=)

    Men Etagè låter i mina öron mycket bättre än Swingan.. Så jag ser fram emot och kankse få höra om er bravader ikväll..Hahahaa!!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman för ett trevligt dygn... ja jag tror valen av de andra städerna hade varit ett upgrade, meeeen som sagt. You and me girl! HAHA MÅSTE ta oss till andra ställen än Malmö HAHA....

    SvaraRadera
  3. dorpan: ja vi tar ett steg längre nästa gång och planerar in HBG.....vi kollar upp lite ställen så vi vet var vi ska bege oss nästa gång=)..

    SvaraRadera