torsdag 5 augusti 2010

omogen 30 åring?

Idag när jag gick på stan efter dialysen träffade jag en gammal vän.
Hon har liksom fastnat i yngre ålder, hon berättade för mig att hon hade varit ute förra helgen i Malmö.
Hon hade då klätt sig i Baggy brallor och huvtröja??
Plus att hon hade battlat mot en annan kille ...
Jag sa rakt ut: när ska du växa upp igentligen?
Hon frågade då var jag gick ut....ja, swingan
Hon brast rakt ut: det e ju bara för gamlingar!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Och jag har konstaterat att jag e sååå över att vara 20....och det e skönt=)

6 kommentarer:

  1. HAHAHHAHAH vi är jurassic och jag vet precis vem du menar...hon som ser värre ut för var dag som går eller???????? HAHAHAHHA

    SvaraRadera
  2. förresten.. när man battlar...mmåste man inte kunna dansa då? HAHA

    SvaraRadera
  3. haha..jag tror du vet vem jag menar=)...haha

    SvaraRadera
  4. Ja, alla mognar inte lika snabbt..=)
    Swingan är ett ställe för de människor som har mognat och kommit över lekstadiet..hahaha!!

    SvaraRadera
  5. måste protestera mot föregående talare... swingan är för de desperata människorna eller de som ÄR i lekstadiet...faktiskt...(och en liten skara som bara vill dansa)

    SvaraRadera
  6. Desperat?..kan man verkligen bli det?
    Ja,en annan är väl FÖR mogen(snart ett sviskon) för att fatta att man kan bli det.

    SvaraRadera