söndag 29 augusti 2010

Palmfestivalen..

Igår så var det Palmfestivalen i trelleborg.
Jag var med Jörgen och Prillan från 10.30- 22.30..så det var en lång dag.
Imed att man e från Trelleborg så träffade man ju hur mkt folk som helst som man känner.
Fick to.m besök av min styvsyster Katrin och hennes dotter Alva med kompis.
Det var för 16 år sedan jag träffade henne sist.
Min allra bästa vän från förr...Malin och henens sambo Daniel.

Teppi från skoltiden...gick från förskolan-nian tillsammans.

Tänkte jag skulle presentera Jörgens nyförvarv.
Namn: Prillan
Ålder: 19 på pappert...7 i sinnet
Arbetsgivare: Dagcentralen på solkullen
Sjukdom: Grav cp- störning med tendenser till TOURETTES!!
Klädstil: brorsans jeans e bäst....skönt att kunna ha pösiga byxor
Arbetsstil: stå på tå e bäst...man får ont i hälarna annars=)
Matsäck: 2 frallor med en burk nutella.
-----------------------------------------------------------------------------------------



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar