onsdag 4 augusti 2010

Onsdagens äventyr..

Idag har jag varit och fart rundor i Lund..började med att åka till hjälpmedelcentralen och hämta en stol till Adde fnatt=)
Sedan stack jag till hemdialysen och fixade lite prover....direkt efter stack jag till Lomma hem till en väninna som jag säkert inte träffat på 3 år minst.
Sen stack jag en runda till Pontus och Jenny plus lilla Zigge....
Det e de på bilderna.
Sedan bar det hemåt till Eslöv och till en hemlig adress....=)

Nu ikväll blev det tvättande och käkande..idag blev det bakad potatis med god fyllning=)
Nu börjar väl snart tröttheten komma in....imorgone det dialys som gäller..


2 kommentarer:

  1. Ja, jag undrar vilken adress det var som är så hemlig..=)

    SvaraRadera
  2. Ser att lille Zigge gillar rolling stones redan, samma smak som Addefnatten.

    SvaraRadera