torsdag 2 december 2010

Dag 3..mina föräldrar

Detta är min mamma, hon heter Elisabet men kallas Bettan.
Hon är 50 år och bor i samma håla som jag=)
Min mamma finns där i vått och torrt för mig och Adde...ringer jag så kommer hon inom 5 minuter. Min mamma är den bästa mamma man kan ha, även om vi inte alltid drar jämt..men vem gör det med sina föräldrar?
Min mamma och styvpappa äger ett karamellkokeri, ett under att man inte e jätte överviktig..haha!!


Detta är Jörgen min styvpappa, men han e mer som min pappa.
Han har funnits i mitt liv sålänge jag kommer ihåg.
Han e den bästa stöttepelaren man kan ha....han får mig alltid att skratta.
Han e en riktig pajas...som älskar att fjanta.

Detta är då min biologiska pappa Kenneth.
Han bor i Trelleborg och är 62 år.
Har ingen kontakt med han sedan jag gick i femte klass.
Träffar på han ibland i Malmö imed att han jobbar där som polis.

2 kommentarer:

  1. Det är här min kommentar om pistolhot ska vara givetvis.Jag började skriva här men sen vet jag inte varför det poppade in under dag 2 hos Miggi.Hälsa han nästa gång förresten...

    SvaraRadera
  2. Haha...under pistolhot??? klarade du inte av att få höra att du e min bästa mamma???

    SvaraRadera