tisdag 14 december 2010

dagens rutiner..


Imorse fick jag och Adde sovmorgon.....kl 9.00 skulle vi vara i Lund hos Birgitta som fyller på Addes backlofen pump.
Som vanligt var Adde super duktig.
Efteråt körde vi hem om och hämtade Roger och så lämnade vi Adde i skolan.
Sedan bar det av hem till mina föräldrar och fika en snabbis.

Detta är min dialys tekniker som kom vid 14.00 tiden och fixade min maskin.
Den måste kollas vid jämna mellanrum.
Och nu har jag lite problem med maskinen imed att det e minus grader ute.
Fick även reda på att mina natriumbikarbonat påsar ska bytas ut...har hur många som helst...
Det verkar vara akut på att byta ut dom, dessa påsar e gjorda i Irland och det har visat sig att dialys patienter har fått gifitga toxiner i blodet av dessa.
Så det blir bökigt nu med att byta ut alla dessa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar