söndag 26 december 2010

Julen-10

Som vanligt så firar jag jul hos mamma och Jörgen...
Här sitter Johan och Roger och tittar på Kalle..

Roger och mormor inväntar att resten har tagit från julbordet

Johan (min bror) tar absolut inte av ålen....den kräktes han av för 4 år sedan..haha!!

min mormor och morfar.....

Roger och mamma...mamma i full diskussion.

Jörgen ser skum ut...kan det vara att jag kom på att han hade nallat från gottebordet kanske??

Min bror....knasboll som alltid=)

Mamma fick spela en trudilutt på morfars dragspel....

Roger och jag..

Mamma och jag i våran vanliga "pose"...såklart nicke nyfiken skulle vara med oxå..haha!!

Knasbollar

Adde och Roger skojar..

Mammas super goda tårta.....den blev jätte lyckad=)

Addes sovplats.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar