måndag 20 december 2010

dag17..mitt favoritminne




Mitt favoritminne....hmm??
Det finns många, men det första minnet som kommer på tankarna som jag skrattat mycket åt måste vara Puerto Rico.
Där e 2 minnen som jag skrattat mycket åt.
Minne 1: När jag ramlar i duschen ute vid poolen. Missade kanten på duschen och flyger handlöst rakt ner i marken....Jag gråter och skrattade på samma gång medans mitt Tobbe skrattar och går förbi mig och låtsas som han inte känner mig...haha!!!
Minne 2: När jag och Tobbe e på vattenlandet och Tobbe åker i en tunnelrutschkana och får näsblod....och då menar jag näsblod som e som niagarafallet. Tobbe fick det rätt så ofta.
Då finns där badvakter som blåder i sina räddningsvisslor och ska rädda Tobbe, medans Tobbe skriker hysteriskt att det e e lungt...haha!!! Tanken av att dessa små badvakter ska rädda en bjässe e ju hysteriskt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar