söndag 12 december 2010

Dagens kaffe gäster


Idag har jag och Roger varit och flängt...men har fått mkt gjort.
Jag ställde klockan imorse på 7.30 och slängde mig in i duschen.
Skulle träffat Dorpan...men det blev inställt.
Jag och Roger far in till Nova för att handla julklappar.
Det blev införskaffat en del.
Efteråt stack vi hem till Lena och Lennart som bjöd på fika.


Efter vi hade fikat så stack vi till citygross och handlade.
Väl hemma i Eslöv stack vi hem till mamma och Jörgen...de hade besök av min mormor och morfar. Så det blev även att fika där.
Vi var där i 40 minuter cirka för att sedan bege oss för att hämta Adde.
Jag hinner inte gå ut från kortis förrän telefonen ringer..det e familjen klyft som står utanför min lägenhet och undrar om vi bjuder på kaffe...haha!!!!
Det var bara att masa sig hem hastigt och fika=)
Och när det väl åkte hem så började stirr fia Sara och böka....
*diska
*tvätta
*bädda rent
*lägga Adde
*skriva julkort
*blogga
......har världen bästa tvättstuga....hade bokat tvättstugan kl 17...jag kan bestämma det dagen innan att jag vill tvätta dagen efter, nästan alltid ledigt.
Och ikväll så var alla 4 maskinerna lediga...så jag tvättade i båda tvättstugorna.
Det e inte ofta det tar 45 minuter för 4 maskiner=)
Och nu ikväll gjorde Roger goda mackor till mig oxå...med coleslaw...mums!
Han e så omtänksam och hjälpsam min älskade man=)
Nu ska vi ner och ta upp tvätten, en blir det kudden direkt.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar