tisdag 21 december 2010

soa tycker det e roligt att handla...


Nattens dialys gick bra för ovanlighetens skull.
Väckte Roger kl 9.00 för att vi skulle till Lund.
Först blev det en tripp till sjukhuset för att få papper som jag ska ha med mig till Thailand.
Måste ha ett papper som jag kan visa upp i tullen för jag kommer ha massa kanyler och mediciner med mig.

Efteråt stack vi till Nova för att köpa de sista julklapparna....så nu e det färdigt.
Efteråt bar det hem till Lena och Lennart och fikade.
Fick träffa på Rickard (rogers bror) som har varit jätte sjuk...han kraxar som en kråka och låter som han kommit i målbrottet precis=)
Men som tur e så verkar han vara på bättringsvägen.

Såklart tar man en bild under den llåååååånga hiss färden till 3:dje våningen..
Lena och lennart hiss tar en hel evighet att åka i...men lata som vi e så tar man hissen ändå!

Jag fick med Roger eller tvingade honom gjorde jag till smart eyes..
Ville han skulle testa ett par tjocka/mörka brillor, men han passade bäst i dessa.
vad tycks?

När vi väl kom till Eslöv, så bar det av till apoteket....som vanligt var det nästan 20 före i kö...och Eslöv har verkligen hitta de mest slöaste arbetarna i universum....tror dom ska börja tänka på att ta flitiga polacker som receptarier istället...
Men iaf...här har vi Addes näringsdrycker.

2 kommentarer:

  1. Ja, idag var det en hektisk dag.
    Blev väckt kl 09:00 av Sara.
    Så det var bara till och göra sig klar och på med kläderna och in till Lund för att göra alla våra ärenden.

    En hel dag i Lund tar på krafterna, men det var lika trevligt som vanligt när man är iväg med Sara. Det blir liksom en hel del skratt..=)

    SvaraRadera
  2. Ja du Roger...med dom glasögonen så blir du en riktig MORFAR!
    För dom glasögonbågarna har Saras morfar..gapskratt.
    Nu ska det bli spännande o se om addefnatten kan dricka dom näringsdryckerna...good luck!

    SvaraRadera