torsdag 13 januari 2011

Nu e det nära=)


På måndag åker jag till Thailand!!
Jag behöver verkligen semester, har varit för mycket dom senaste åren...nu e det min tur att få ny energi.
Fick en fråga av mamma idag: -Vem e svårast att åka ifrån, Adde eller Roger?
Jag svarade direkt ADDE!!!
Jag saknar såklart Roger, men jag vet att han klarar sig utan mig, men Adde e sååå beroende av mamma.
Och han e ju bara 7 år...hade han varit frisk hade han garanterat få följa med, men nu e situationen som den e.
Jag ställer mig frågan:
Vad får Adde ut av att vara i Thailand?
INTE ETT DUGG!
Så jag ska ta Adde till Lalandia i sommar för det har han stort nöje av.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll blev det ny middag för en gång skull...varför ska det alltid vara så jobbigt att klura ut vad man ska ha till middag?
Idag blev det iaf Champinjon/broccoli risotto med vitlök och chili i.
Vitlöksbröd och ugns gratinerad kvisttomater plus vitlöks creme fraiche.
Himla gott!

1 kommentar: