lördag 1 januari 2011

Nytt år...nya tider..eller?


Så, då var 2010 över, nytt år och nya löften.
Undrar hur många som skaffar sig ett gym kort på måndag?
och hur många som slutar på gymmet på fredag?
En annan har inga speciella löften...
Jag tycker jag förberett mig ordentligt.
Har träffat världen underbaraste ...tänk att jag sa:
JAG SKA LEVA SJÄLV!
Vilken tur att Roger var så ihärdig att få kontakt med mig, för han e den rätte för mig och han gör mig lycklig.
Så nu har man blivit sambo också...och det känns bra.
Så nu e jag slut i rutan och vad gör man då?
JO! jag åker till Thailand den 17:de...JAA!!!!!
Kommer sakna min älskade sambo för han stannar hemma.
Men 2 veckor går snabbt.
Detta året blir nog bara positivt...och som grädden på moset så fattas det bara en njurtransplantation..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar