lördag 29 januari 2011

thai update 7

Jag och mamma har varit på Lotus (coop) och handlat småpåsar med olika snacks i....2:- stycket.
Mina favoriter blev den till höger...chipspinnar som smakar korv...=)

Här får jag oljemassage på stranden i Takiap.
Kan det bli bättre? Nej, verkligen inte...1 timmes massage och ligga på stranden...



Här har vi en glad Jörgen...gissa varför han e glad?
Kan ju vara att vi ska äta burger king.


Här e vi på village market och fikar.....måste ta lite bilder på mitt och jörgens favorit bageri....det slår alla bageri i eslöv iaf=)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag haft dialys, och direkt efter stack jag hem med moppen till poolen där mamma och Jörgen hade legat ett tag.
Där fick vi se en solförmörkelse...haha!!!
Det var en bastant kvinna som satte på sig en kort tröja och sen drog av sig baddräkten...vänder sig mot oss och visar HELA bakre regionen....total solförmörkelse!
Nu ligger mamma i huvudvärk så jag och Jörgen ska iväg och ta en kaffe sålänge.....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar