torsdag 20 januari 2011

Thai update 2


Idag har vi badat i poolen och solat...det räckte med 1,5 timme sen kunde man inte vara mer i solen. Man bränner sig så fort...jag och mamma stack ändå och köpte solskyddsfaktor 50.
Senare stack vi alla 3 med mopparna till en annan strand för att hälsa på Tone och Gunnar (ett par som mamma och Jörgen träffar här varje år..detta är 7:de året).
På vägen hem så blev det fotmassage 300Bath = 45:- för en hel timme.
Och i denna fotmassagen ingår massage på ryggen oxå.
Ikväll var vi och handlade på nattmarknaden plus att jag hittade en ny bikini...kostade 66:-.
Bilden ovanför är jag på nattmarknaden när jag köpte armband....ser ut som en jätte i lilleputtarnas land..haha!!

Detta är en av mina favoriter ROTEE with egg and banana.
Vi kallar det för bananslafs...dom steker en slags deg som påminner om wienerbröd och bakar in banan och rört ägg i..sen gör dom detta till ett paket som dom häller kondenserad mjölk och socker på....så jädrans gott.



Detta åt vi igår på sizzlers saladsbar...detta var efter salladsbuffen,
röd jello= jordgubb
grön jello= äpple
Sedan en chokladmousse och så tog jag honungsmelon, ananas och vattenmelon.

Jörgen med sin moppe....en fino...jag har själv en likadan fast den e svart/vit.
Hjälmarna ser bara så töntiga ut här...mammas och jörgens hjälmar var sönder i spännena så dom handlade två nya till sig. kostade 25:- stycket.


Mamma med sin moppe...en grön/vit scoopy....
Bilder på mig kommer sen...jag ser inte klok ut för tillfället när mina ögonbryn e nytatuerade...haha!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar