onsdag 19 januari 2011

Thai update 1

Här sitter vi på katsrup och inväntar att få checka in.
I bangkok utanför ett av ALLA hundratals stora köpcentrum...detta är Paragon

Äntligen e jag vid mitt favoritställe MBK.
Det är en stor upplevelse att bara se byggnaden och att väl komma in i byggnaden gör en helt salig=)

Det första jag gjorde var att tatuera ögonbrynen..och just nu ser det hemskt ut...dom e som svarta streck nu i början.
Så blir jag förbannad så ser jag asförbannad ut och e jag glad sås er jag förbannad ut då med..haha!!!
Men slutresultatet blir säkert bra.

Såklart blev jag lite dålig när jag låg ner...med huvudet långt ner så faller vätskan ner i huvudet.
Men det förstår dom inte riktigt.
mina ögonbryn kostade 300:-

Såklart så fick jag skyll på att jag behövde en sockerkick...så det blev Swensons glassbar....visst ser den god ut?
Den var JÄTTE god.
Denna glassen kostade 20:-
Här har vi min dialysdoktor..Apidaree chottikittipong.
Tänker ta mer bilder från dialysen....komemr försöka uppdatera nästan varje dag om jag kan.


Detta är taget sist..för ungefär 20 minuter sedan...vi har precis
hyrt mopeder och vi ska vila en stund...bara för att få svalka oss med våran AC...det e ju 32 grader ute.







1 kommentar:

  1. ser härligt ut allt, var rädda om er och njut.....kram/Carina på "lannet"

    SvaraRadera