söndag 9 januari 2011

Sjuk=(

Jaha! Då var det dax igen.
Igår morse vaknade jag av en smärta i ena armen....
Kunde knappt stå på benen, så jag la mig i soffan.
Roger steg upp 1 timme senare och gjorde mackor till mig, blev mycket bättre efter en stund.
Senare på kvällen var det dax igen, då ringde jag till sjukan.
Och som vanligt brukar jag bli inlagd, och så blev det,
Trodde jag skulle ligga på njure, men det var värre än vi trodde...jag blev inlagd på MAVA.
Fick ligga med hjärtövervakning hela natten...
Mina prover var absolut inte bra...fick kalk i dropp akut ...hade jag ignorerat detta så hade mitt hjärta fått krampanfall.
Så nu e jag hemma för att få dialys inatt, sen får vi se vad doktorn säger imorgon.

3 kommentarer:

  1. åååååh ,vad jobbigt för dig. Hoppas ,hoppas du blir ok snart och kan åka på din resa utan problem. Vi håller tummarna för dig Sara!

    SvaraRadera
  2. va du ska hålla på, sluta med sånt! ;(

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kryar på dig så du får komma iväg på din resa. / Kram Anso

    SvaraRadera