måndag 24 januari 2011

thai update 5

Ikväll var vi på nattmarknaden och där tog vi en 40 minuters fotmassage för 20:-

Detta är alltså jag på ett strandgym...inte direkt sats gym....ser mer ut som en lekplats....vi hade så kul med dessa redskap...fjantiga till tusen..=)
Det blev mulet ett tag, då stack vi för att doppa fötterna på starnden och kolla lite solplatser tills imorgon......


Jag och Jörgen i spelhallen...tävlinginriktade till tusen=)
det kostar 2:-



Här får jag fot och handmanikyr.....jag skämmer bort mig själv, men det e jag värd=)




Ytterligare ett fånigt träningsredskap...haha!!!
Imorgon blir det stranden på förmiddagen....sen får vi se var mopparna för oss...vi ska iaf åka till Cha am på onsdag efter dialysen.
Har lärt mig en del Thai...och det e kul och hjälpsamt på samma gång...Thaiarna tycker det e hur roligt som helst att man kan svara dom på Thai....mamma e en riktig hejjare...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar